اخبار بازی, بازی ویدئویی

بازی رومیزی هیلو ساخته می‌‌شود

بازی رومیزی هیلو

بازی رومیزی هیلو ساخته می‌‌شود

بسیاری از بازی‌های ویدئویی به دلیل محبوبیت و طرفداران بسیاری که دارند، کم کم کمپانی‌‌های تولید بردگیم به فکر تولید بازی‌های رومیزی آن می‌شوند.

برای این مورد می‌تواند به واکینگ دد، هورایزن، اسسینز کرید،‌ دوم، بلاد بورن، دارک سولز و … اشاره کرد. حال بازی محبوب هیلو دارد به دنیای بردگیم و بازی‌های رومیزی قدم می‌گذارد.

براساس اطلاعات منتشر شده از استودیو ۳۴۳ اینداستریزی،‌ قرار است بردگیم مجموعه محبوب و درخشان هیلو با همکاری مانتیک گیم منتشر شود.

طبق اطلاعات، این شرکت با همکاری Mantic Games در حال ساخت بردگیم بر اساس دنیای محبوب و خیره‌کننده هیلو هستند. این بازی فکری قرار است در اواخر تابستان ۲۰۲۴ منتشر شود.

کمپانی منتیک گیمز تاکنون بازی‌هایی مانند دد زون، آرماندا، کینگ آف وار و هل‌بوی رو در کارنامه خود دارد. حال با ساخت هیلو می‌خواهد کارنامه خود را درخشان‌تر کند و یک بازی علمی تخیلی را عرضه کند.

هیلو جز بازی‌های محبوب کنسول ایکس باکس است و یکی از برگ برنده‌ها و بازی‌های محبوب این کنسول محسوب می‌شود. جان فرند رئیس هیلو و محصولا ایکس‌باکس نظر بسیار مثبتی نسبت به بازی فکری هیلو دارد:

«ما بسیار خرسندیم که با همکاری Mantic games بردگیم هیلو را در سال ۲۰۲۴ برای طرفداران منتشر خواهیم کرد. از این اتفاق بسیار هیجان زده و خوشحال هستیم. منتیک گیمز در تولید بازی‌های فکری و بردگیم بسیار حرفه‌ای و باتجربه است و من از کیفیت و کار آنها بسیار راضی هستیم.»

بازی رومیزی هیلو

مدیر مجموعه Mantic Games نیز دیدگاه بسیار مثبت و رضایت‌بخشی نسبت به تولید بازی هیلو دارد. او بیان می‌کند:

«ما از همکاری با استودیو ۳۴۳ اینداستریز برای ساخت بردگیم هیلو و انتشار آن برای طرفداران به تمام دنیا بسیار خوشحال و هیجان‌ زده هستیم. مبارزه‌کردن با حرکت دادن اسپارتان‌‌ ها از سنگرهایشان در این بازی فکری، تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای را برای بازیکن‌ها رقم خواهد بود. این بردگیم یک تجربه‌ی بی‌نظیر، رقابتی و هیجان‌انگیز را برای طرفدران هیلو رقم خواهد زد. این بازی رومیزی توسط گروهی از مجسمه‌ سازان، هنرمندان و طراحان خلاق در دست ساخت قرار دارد.»

 

***

آیا شما هم طرفدار بازی هیلو هستید؟

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: insider-gaming

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *